Monday, April 8, 2013

The Square : Diary Pagi ini SAHAJA :)


9 April 2013 ( 9.11 – 10.30 am )
Assalamualaikum & Selamat Pagi :)
Hurmmm , mengantuk lagi sebanarnya ..
Tersedar sebab dak nawi msj tnya hpe bnda tah , haha ..

 then bkak WEBCAM lol ,

 lyan perasan , capture bebbyk ~

haha! cm ap kan .. ahha!

ini lah keje aku semejak hp rosak tu , 

dh xde camera lgt T-T ,

ahha , xde smpai tahap nak menangis pun , hohohoh! LOL ~


Bangun2 pagi dah lapar ,
P bkak segala periuk belanga kat dapur ..
Adalah lauk ‘ black paper chicken ‘ yang akak aku masak mlm smlm ..
Ahha! Tak de mood nak mkn mknan berlauk2 ni ( byk songeh tbe2 )
Nak breakfast set tp ( mls mask sndri =.=’ ) !
Aku dh mkin pemalas thap dewa 19 ~

Selalunya mak aku akan masak awal2 pagi ..
Tapi hari ini tidak ada , haha!
Mungkin disebbkan parents aku baru blik awal pg td kot ..
Dorang kepenatan , sudah lelap d bilik ?
Mungkin , haha! Aku pun xtahu ,
Aku predict diorg dah balik sebb aku tgk dlm frighzer dah ad coklat2 ,
Al-maklumlah Langkawi kan ,
Coklat saja lah yg bertimbun2 .. haha!


.. .. .. .. ??
Setiap hari dalam kepala aku ,
Pagi , petang , malam ..
Mesti terfikir pasal nak beli DSLR Nikon satu :(
Aku smpai dah hafal specification D3200, D5100 & D7000
Haha , lol selagi tak dapat beli , akan terbayang2 lah segala2 imej ..
things berkenaan di kepala brain aku ni =.=’

al-maklumlah bukan ank orang BERADA :)
xde lah berharta smpai tahap :

Faiz : “ Mak , berkenan lah nak DSLR Nikon satu ? ”
( buat muka comel )
Mak : “ Okay , Petang nanti Mak belikan ”

Tapi realitinya :

Faiz : “ Mak , orang nak beli lah DSLR satu , nanti nak guna amk gmbr senang ”
Mak : “ Kamera Digital dak Angah kan ada, pinjam lah ”
Faiz : “ Tapi xbest lah , ad DSLR ni bleh amk gmbr lgi baik & bleh guna untuk mcm2 multi events :) mak ! ”
Mak : “ Dah keje nanti belilah , sekarang ni nak beli boleh tapi nanti time2 tak cukup duit belanja utk Universiti tu cmne ? ad 3 tahun lagi .. ( adik aku yg scholl Alam Shah Putrajaya pun byk guna duit ) hahah!
Faiz : “ Ingat cuti sem 2 nak keje lah Mak, ada cuti 2 bulan , nak beli DSLR !!!!!
 ( haha dah biol aku ) ”
Mak : Keje je lah =.=’
Faiz : =.=’ ahhahha!

9.27 am ( Mak aku dah tersedar, aku dgar bunyi dapur bising :) hehe! Makananku )

Hurm, sebelum aku melalut lebih lanjut ,
Izinkan ku berhenti disini :)
Nak wat assignment laaa..

Ad Group Etnik , Asas Keusahawanan , Ecom II Jurnal II , Dialog Role Play Ecom II ,
Presentation Ko-K Kepimpinan ( Lawatan Syarikat ke HTC Taiwan )
Individu for Southern East Asia Political System , International Relation Individu

& Stdy for mid-sem EXAM

1.    Asas Keusahawanan wth  Mr. Mathivanan

2.    Statistik wth Puan Mariny :)

Serta prepare for :
1.    Bakal bwat  Presentation International Relation Group wth Nuna Liza, Farhan !

2.    Statistik Tugasan Round II , haha! LoL

Ap mcm byk kan ?
Ap2 pun aku xsuka sgt group assgmnt ,
Sebab susah nak communicate kot ,
Tp xsmua, ad yg best giler .
K, assalam’kum & selamat menyambut matahari pagi
:)

No comments:

Post a Comment