Thursday, April 11, 2013

The Square : Cerita Semalam , Pesanan kepada Kaki Mesej HP Kasta Rendah :P haha! LOL


10 April 2013 ( 11.11 – 11.45 pm )
Baru nak cuba start assgnmnt asas keusahawanan pasal Li ka Shing :)






Assalamualaikum ..

Apa khabar semua ,
Sihat kan ~
Apa ? Korang tak sihat ?
P makan ubat lah ! xkan dah besar2 ..
nak kena marah lgi bru mkn ubat =.=’ haha!


Okay harini nak cer pasal ape ?
Pasal sms ATAU lebih dikenali sebagai pesanan ringkas >_<
Yep , knapa aku tetibe nak taip pasal sms ni =.=’

Sbb ?
Aku nak bg nasihat kat sume pengguna ..
hp dari KASTA-KASTA rendah setaraf Nokia 3310 . haha!
Kcuali aku la !


Nasihatnya berbunyi :
“ Kalau korang dapat APA-APA mesej :
 jgn lupa tekan keypad kebawah smpai dh mmg xbleh tekan lg okay, tkut2 ada mesej kat bwh yg korang xbace lg , lpas tu jari jemari anda pulak jgnlah GATAL sgt bajet dh pham trus delete msj ? oOo kau org , dpt msj bf/gf sggup sve 4-5 abad nak bwat revision bagai tp bila dpt msj dri org BUKAN BERKEPENTINGAN trus delete =.=’ ”


ada paham , btol tak apa aku ckp ni ?
kalau dh tr’DELETE alamatnya korg xkan PERNAH tahu ap yg trtulis kat bwh tu !
so HATI-HATI dan muhasabah diri tukar STYLE cuai anda tu XD
hahah!


Knapa aku trgerak nak pesan bnda mngarut ni ?
Sebab tadi aku msj nuna liza ..
Tnya pasal jadual exam n belbagai2 lg soaln n dia JUST bls ,
“  wslm , apaa , “ je !
Pdahal dh berjela2 aku tnya soalan =.=’ tu
Then forward blik , TAPI dia bls ,
“ Some text was missing “
Haha , penat OTAK aku nak handle situasi ini kawan2
Kali ini MAXIS pulak buat hal
=.=’
 
Mr L dan Cik Puan Liza versi ANIME 
Harap2 Mr. A tak tension layan kecuaian Mrs. L kan ?
Nuna oh Nuna !
Ahaha!

& xlupa Harap2 jadi pengajaran kepada semua penduduk setempat ye !
Untuk lebih prihatin ..
ketika menerima mesej melalui HP berkasta rendah :)
Seperti sy juga ~
K ,
BuBye ..

No comments:

Post a Comment