Monday, April 8, 2013

The Square : Budak LELAKI zaman sekarang memalukan Golongan Lelaki ke ?


8 April 2013 ( 7.54 – 9.10 pm )
*jgn salah faham, lama menaip sbb ‘stop’ untuk solat sume :)

Assalamualaikum ..
Huh ?
Eh ?
Post baru ?
Kenapa , xpercaya ?
Rajin kan aku tetibe update blog ni >_<
Yelah , sebab at umah ada internet laju wey ^_^
Pinjam WiFi-hotspot kakak2 aku jew ~

Tiba2 aku baru teringat ,
Sebelum ni aku de chat dgan bdak skolah lama aku
Dia de post cpture page fb pasal bdk kecik ( LELAKI )
Yg gatal nak mampus ,
Nih tgk salinan chatting budak tu ..
Ni bukan tahap gatal lagi ni ,
Ni dah tahap mintak PENAPAK secara INFINITY lol !



Apa pendapat korang wey ?

Mmg kurang ajar kan budak ni ..
Xtau lah sek rendah ke menengah =.=’
Tapi hasil stalker aritu bdk ni baru dlm form 1-2 camtuh ,
Peh , memang standard ‘puppy’ lagi dah jd jahat ,
Prangai serupa ank iblis ,
Xtau lah kalau mak dia bace sume ni ?
Sedih kot ad anak camni !

Ni huh gmbr2 dia main bola kot ,
 

Aku tgk GENG baru standard UPIN IPIN je ~
Harap2 dah besar jd baik ler bdk hingusan ni ..
Kalau la kan ? haha ,
ramai2 lah doakan dia okay ~

 

ni plak salinan 2-3 profile family dia ,
TAPI aku xletak nama lah , ( aku CUT ) ..
Sebab tak kan lah sbb si bdk kecik ni wat salah ,
Kita nak salahkan keluarga dia plak ~
Aku capture fmly dia pnya fb sbb ,
Aku rasa family dia ad yg aku kenal kot ?
Sebab mutual frnds kakak dia ad 97 org dgn aku ~
97 tu sume aku kenal , bebdk skolah f6 aku ~
Haha!
So stop here lah .
I will write a different story later ..

Btw sorry for my world-wide visitors who read everything in English ~
Recently I don’t hve much story to shares in English , :(
But .. It’s okay dear ,
I will post any new story in ( English writing )
 for all of you .. as soon as possible <3

kepada yang baca POST ni ,
bleh lah tinggalkan pendapat ya di ruangan komen :

“ BENARKAH BEBUDAK SEKARANG MAKIN JAHAT ? ”
*Jawapan aku : YA ! sebab dorang sekarang terlampau manja dan terdedah kepada perbagai perkara tanpa pengawasan orang dewasa ! they are getting increase in numbers ! they are affected by an ‘ IBLISASI VIRUS ‘

 

# Thanks Hasbullah Hanif sebab telefon aku selama 47minit ! ( ATAS Baju Merah )
 Hanya APABILA kau dapat ‘FREE CALL’ Birthday semalam , hahaha XD
Banyak gak benda menarik yang dapat dibincangkan semalam ..
Semenjak last hari2 lepak sma2 dlm dorm thun 2009 dulu ~
-      Btw HAPPY BIRTHDAY 21th ye ! -
Last but not least , Aku still 20 tahun 4 bulan :)
Muda lagi wey ~ haha . tak macam kau orang tau awal kan , hehe !

 Assalamualaikum & Good Nite readers  ..

No comments:

Post a Comment